.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرد آهنین در بستر خاک آرام گرفت/دستگیری قاتل
مرد آهنین در بستر خاک آرام گرفت/دستگیری قاتل

پیکر مرحوم روح الله داداشی در میان حزن و اندوه مردم و ورزشکاران به خاک سپرده شد.

به گزارش مهر، با حضور هزاران نفر از مردم، ورزشکاران و تعدادی از مسئولان پیکر مرحوم روح الله داداشی از قوی ترین مردان ایران در میان حزن و اندوه بسیار از مقابل منزل وی در حصارک کرج تا محل امامزاده محمد (ص) شهرستان کرج تشییع و در صحن اصلی این امامزاده به خاک سپرده شد.

حضور قشرهای مختلف مردم و ورزشکاران که سیاه پوش در غم فقدان از دست دادن ورزشکار نامی کشور به محل خاکسپاری وی آمده بودند قابل توجه بود.

هجوم جمعیت برای حضور در مراسم خاکسپاری این ورزشکار، موجب ایجاد ترافیکی سنگین در محدوده حصارک کرج شده بود به گونه ای امکان تردد در مسیر برگزاری تشییع پیکر آن مرحوم به سادگی امکان پذیر نبود.

وی که روحیه پهلوانی اش زبانزد همگان بوده است از جایگاه ویژه ای در میان مردم و به ویژه ورزشکاران برخورداربود و از همین رو پلاکاردهای زیادی با مفهموم خداحافظ پهلوان، قهرمان زنده است، یادت فراموش نمی شود و ... با عکسهای از حضور این ورزشکار در رقابتهای قوی ترین مردان ایران در دستان شرکت کنندگان در مراسم خودنمایی می کرد.

در این مراسم علاوه برهزاران نفر از مردم شمار زیادی از ورزشکاران و مسئولان ورزش و مدیران استانی از جمله فرماندار کرج، شهردار، اعضای شورای شهر، اکبریان نماینده مردم کرج، نمایندگان استانداری و اداره کل تربیت بدنی البرز، هیئت پرورش اندام، جامعه ورزش کشور، مسلم دارابی، فرامرز خودنگاه داور بین المللی این رشته و .... حضور داشتنند.

بیش از صدها عکاس و خبرنگار ورزشی نیز این مراسم را پوشش خبری دادند.


سه قاتل روح الله داداشی ، قوی ترین مرد ایران و جهان در کرج دستگیر شدند.


برنا نوشت: بعد از به قتل رسیدن روح الله داداشی قوی ترین مرد ایران و جهان، کار چهره نگاری از سوی پلیس و اداره آگاهی برای شناسایی عاملان جنایت آغاز شد و در نهایت به نتیجه رسید.

شب گذشته قاتلان داداشی که 3 نفر بودند، در محله حسن آباد کرج دستگیر شدند و قرار است درباره آنها مطابق با قانون تصمیم گیری شود.

اخبار تکمیلی در این باره متعاقبا اعلام می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.